Sunday, September 10, 2006

Meet and Greet

Seeing how everyone here in Lars Färgares gård (the name of my apartment building) is a visiting academic and most people just moved in, I thought it would be nice to organize a meet and greet. The weather was nice, so we were outside. There are 12 occupied apartments here, and I managed to convince representatives from 6 of them to come out and say hi. Not bad on 1 days warning.

Of course, I forgot to take a photo. We are quite an eclectic bunch, though. Everyone was from a different nation: USA, Australia, Poland, Slovenia, Denmark and Canada. Pretty cool.

1 Comments:

At 7:44 PM, Anonymous Anonymous said...

salut jeff,


j'ai bien rigolé enlisant tes aventures même si je ne comprends pas tout ce que tu racontes . Tu sembles déja bien intégré la-bas.
Patrice est un peu jaloux de ta cafeti`etre car je lui en avais promis une lors du déménagement et il l'attend toujours!!!! L'automne est à nos portes, l,école est recommencée et la multitude de cours et d'activités sportives aussi. Steph. nous confie Roger pour quelques jours cette semaine carelle va à larecherche d'un appartement. Lesenfants sont en forme, Charles va commencer à travaillerdans un restaurant Normandin le25 sept.

J'espère que tu recevras ce message car moi et l'ordi. ne sommes pas très copains... Je continuerai de lire tes péripéties car ca donne l'impression que tu n'es passi loin. Bye M_France

 

Post a Comment

<< Home